RDF heeft klacht ingediend bij Postnl

Deze week heeft de Roosendaalse Darts Federatie een klacht ingediend bij Postnl,

gedurende de afgelopen maanden zijn er regelmatig dartpasjes uit de poststukken ontvreemd.

In sommige gevallen werd wel de spelerslijst bezorgd, in veel gevallen ook dit niet.

Enveloppen (zelfklevende, dus deze zitten altijd goed dicht) worden zorgvuldig opengemaakt door de dader, dus geen machinale fout.

Mocht je als team nog op een pasje zitten te wachten, en het wel heel lang vindt duren. Neem dan even contact op met Linda Gulden

rdfdarts@gmail.com

Ondertekendatum: 17-9-2016

Onze referentie: 01258747

Onderwerp: Uw vraag aan PostNL

 

Geachte mevrouw Gulden,

 

In uw e-mail geeft u aan dat uw zendingen beschadigd en incompleet zijn aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan. Naar aanleiding van uw e-mail heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Daarom laat ik u nu per e-mail weten welke actie ik heb ondernomen.

 

Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post en ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen.
Als een beschadigde postzending wordt aangetroffen, zal deze voorzien worden van een excuusbrief. In uw geval is dit helaas niet gebeurd. Daarom heb ik uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke leidinggevende. Deze zal de medewerker hier uiterlijk [einddatum] op aanspreken. Omdat uw klacht intern wordt behandeld, krijgt u hier verder geen reactie op.

 

Bedankt voor de moeite die u hebt genomen om contact met ons op te nemen, ik ga er vanuit u met dit antwoord voldoende informatie te hebben gegeven. Heeft u nu of in de toekomst nog vragen of opmerkingen dan kunt u altijd bij ons terecht via www.postnl.nl/klantenservice.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hanneke van Eerden

PostNL Klantenservice

 

Geef een reactie